ارتباطات مردمی

شبکه خادمان رسانه‌ای امام رضا (ع) از تولد تا جریان‌سازی کشوری

پیگیری مطالبات مردمی از طریق سامانه پاسخگویی ۱۳۸ با ارسال نامه به تمامی بخش‌های آستان قدس رضوی و انعکاس پاسخ مخاطب

 
  • پاسخگویی به حدود یک میلیون و ۶۶۶ هزار تماس در مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی

  • دریافت یک میلیون و ۱۶۷ هزار تماس از طریق تلفن گویا

  • دریافت ۱۰ هزار  پیام به صورت حضوری

  • تحلیل بیش از ۴۰۰ پیشنهاد و انتقاد مردمی

 

مرکز جامع ارتباطات مردمی

مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی، دارای ۴ مجموعه به هم پیوسته اصلی «افکارسنجی»، «پاسخگویی»، «ارتباط با مخاطب» و نیز «سامانه‌های مجازی» است. در حال حاضر در این مجموعه، قریب به ۶۸۹ نیروی خادمیار به صورت شبانه‌روزی و در سه شیفت به خدمت مشغول هسشند.

افکارسنجی

در این بخش، نظرسنجی‌ها دارای دو بعد نظرسنجی‌های نیمه مفصل (هفتگی) و مفصل است.

 
  • انجام بیش از ۱۹۰ پروژه افکارسنجی

  • تهیه بیش از ۲۰۰ گزارش تحلیلی از انتقادات و پیشنهادات دریافتی

  • ارائه نتایج نظرسنجی‌ها برای بهره‌برداری مدیران و مسئولان حوزه‌های مربوطه

  • تعداد پرسشنامه تکمیل شده 154 هزار و 633 مورد

  • تعداد کل نظرسنجی‌ها ۱۹۶ مورد

  • تعداد نظرسنجی‌ها در شرایط کرونا 72 مورد

  • جمع‌آوری 94 هزار و 493 پیام حضوری در حرم مطهر و مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس توسط خادمیاران و واحد افکارسنجی

  • انجام 30 نظرسنجی با تعداد پرسشنامه 24 هزار و 978 به صورت تلفنی

  • انجام 7 نظرسنجی به صورت پیوسته در خصوص شروع ویروس‌کرونا و بررسی دیدگاه زائران

سامانه پیام کوتاه
  • ارسال حدود ۳۲ میلیون پیام کوتاه از سامانه‌های مختلف اطلاع‌رسانی

  • دریافت بیش از یک میلیون پیام مردمی

  • ۱۰ هزار و ۱۲۶ پیام ارجاع شده به حوزه‌ها جهت دریافت پاسخ

  • ۳ هزار و ۱۲۴ پاسخ دریافت شده از حوزه‌ها

  • ۵ هزار و ۷۷ پاسخ تلفنی با مخاطبینی که پیام فرستادند