فضای مجازی

تکیه مجازی

تکیه مجازی امام رضا (ع) از جمله ابتکاراتی بود که توسط مرکز ارتباطات و رسانه در سال ۹۹ در فضای مجازی صورت گرفت. این تکیه در ایام ماه محرم روزانه با حضور مجازی ۴۰ هزار مخاطب به اجرای برنامه‌های مختلف می‌پرداخت که از آن جمله می‌توان به پوشش ویژه برنامه رسم دعبل، پخش دو برنامه ویژه کودکان و نوجوانان، سخنرانی معرفتی، ذکر مصیبت، شعرخوانی و ... اشاره کرد.

ارتباط تصویری از حرم امام رضا(ع) با سازمان‌ها، بیمارستان‌ها و سایر مراکز خدماتی و اجتماعی از دیگر برنامه‌های این تکیه مجازی به شمار می‌رفت.

ارتباط با ۵۲ بیمارستان در قالب ویژه‌برنامه «پنجره فولاد»

در ویژه‌برنامه «پنجره فولاد» با هدف تجدید روحیه بیماران مبتلا به کرونا و کادر درمان بیمارستان‌ها و ایجاد فرصت زیارت از دور برای این عزیزان، به صورت روزانه از حرم امام رضا (ع) و بیمارستان‌های میزبان بیماران مبتلا به کرونا ارتباط زنده گرفته شد.

در برنامه «پنجره فولاد» که مداحان اهل بیت (ع)، خادمان بارگاه حرم مطهر رضوی و یک مجری حضور داشتند، در حدود یک ماه، ۵۲ ارتباط با بیمارستان‌ها برقرار شد.